Ooom-nom-nom-nom - kampanj för Nestlé Barnmats Junior-produkter

Hur låter ditt barn när det äter något riktigt gott? Det är en av frågorna i den nyligen lanserade Facebook-tävlingen med syfte att återlansera Nestlés Barnmats Junior-produkter för de lite äldre barnen.

Tävlingen, som för tillfället pågår i Norge, går ut på att man svarar på fem hyfsat enkla frågor om barns näringsbehov, och sedan beskriver det läte barnet gör när maten smakar riktigt gott.

Varje vecka dras en veckovinnare som vinner en delikatesskorg fylld av Nestléprodukter för barn. Tävlingen avslutas i början av december och då utses en storvinnare som vinner ett helt års förbrukning av Nestlé Barnmats Junior-produkter.

KAN har stått för koncept och produktion av tävlingen, som fått en bra start i Norge och som också ska köras i Sverige efter nyår. Så alla ni med barn mellan 15 och 36 månader, håll koll på Nestlé Barnmat på Facebook, så har ni chans att vinna.