Hej Findus!

Får vi stolt presentera vårt senaste kundtillskott: Findus! Vi är väldigt glada över samarbetet med detta äktskånska varumärke. Att åka till Bjuv för att träffa våra kunder är ett sant nöje, inte minst som företagets enorma odlingar bokstavligen är en del av det böljande (och ärtgröna) landskapet. Det är helt enkelt en stor ära för oss att hjälpa till att bygga Findus digitala varumärke.

“Vi är mycket nöjda med valet av KAN som vår digitala varumärkespartner”, säger Annelie Selander som är Marketing and Innovation Director på Findus. “KAN har så här långt hjälpt oss med att ta fram en helt ny strategi för hela Findus digitala närvaro som vi just nu håller på att implementera. Deras kompetens och erfarenhet inom digital marknadsföring och varumärkesbyggande är väldigt värdefull för oss och vi ser fram emot att följa effekterna av vårt samarbete.”

Det första resultatet av vårt samarbete lanseras under februari, då Findus Lunchklubb ska relanseras med ny kostym och uppdaterade funktioner. Lunchklubben är en lojalitetssatsning för Findus engångsportioner “Dagens”, “SMAK” och “World selection”. Genom att skanna produktkoder kan man samla poäng och få fina premier.

Välkommen i KAN-klubben, Findus!