Findus Lunchklubb i ny kostym

Nyligen hade vi nöjet att välkomna Findus in i klubben av KAN-kunder. Sedan ett drygt halvår tillbaka arbetar vi med Findus digitala närvaro i stort. Nu har första resultatet av samarbetet sett dagens ljus: en ny sajt för Findus Lunchklubb!

Findus Lunchklubb är en lojalitetssatsning för Findus engångsportioner “Dagens”, “SMAK” och “World selection”. Genom att skanna produktkoder kan medlemmarna samla poäng och få fina premier, och dessutom får man ta del av rabatter och produkterbjudanden. Lunchklubben är ett viktigt initiativ för Findus, som genom denna satsning kan knyta sina mest lojala och trogna konsumenter närmare sig.

KAN har uppdaterat design och tonalitet för både Lunchklubbens sajt och app enligt de nya riktlinjer som vi varit med om att dra upp för Findus digitala närvaro. Utöver det har vi förbättrat och utvecklat funktionaliteten för sajten och gett utvidgade möjligheter för att jobba med kampanjer.

-Vi är väldigt nöjda med vår nya version av Findus Lunchklubb som KAN har varit med och utvecklat, säger Annelie Selander som är Marketing & Innovation Director på Findus Sverige AB. Vi har fått en mer modern, fräsch och kampanjdriven lojalitetsklubb och vi ser fram emot att öka antalet medlemmar i Sveriges största Lunchklubb rejält framöver tack vare den här satsningen. Tiden från projektstart till lansering har varit kort och intensiv, men vi är glada över att KAN tillsammans med vårt dedikerade interna team fick alla bitar på plats.