Hitta uttrycket och maxa det

Konkurrensen om konsumenternas uppmärksamhet blir allt tuffare. Det ständiga flödet av nya varumärken och produkter gör att producenterna efterfrågar fler och bättre sätt att differentiera sig på hyllan. Tetra Paks svar på detta är Tetra Pak® Artistry – en portfolio av förpackningsmaterialeffekter som kan kombineras för att maximera det kreativa uttrycket.

Vid lanseringen av några nya spännande effekter i vår, ville vi hylla kreativiteten hos Tetra Paks kunders förpackningsdesigners och ge dem både inspiration och verktyg att förnya sina varumärken. Detta gjorde vi med en film, som rör sig i gränslandet mellan effekternas konceptuella världar och designerns kreativa process i ateljén, för att avslutas i riktiga exempel, där designer Kristina de Verdier lyfter fram förpackningsmaterialens karaktär.

Budskapet? Your brand. Your expression. Tetra Pak® Artistry – freedom to stand out.

Här kan du se filmen och bekanta dig med effekterna. Här kan du bekanta dig med Andy Wendt som regisserade filmen.